//--> ef GL_ES precision highp float; #endif uniform float time; uniform vec2 mouse; uniform vec2 resolution; void main( void ) { vec2 position = ( gl_FragCoord.xy / resolution.xy ) + mouse / 4.0; float color = 0.0; color += sin( position.x * cos( time / 15.0 ) * 80.0 ) + cos( position.y * cos( time / 15.0 ) * 10.0 ); color += sin( position.y * sin( time / 10.0 ) * 40.0 ) + cos( position.x * sin( time / 25.0 ) * 40.0 ); color += sin( position.x * sin( time / 5.0 ) * 10.0 ) + sin( position.y * sin( time / 35.0 ) * 80.0 ); color *= sin( time / 10.0 ) * 0.5; gl_FragColor = vec4( vec3( color, color * 0.5, sin( color + time / 3.0 ) * 0.75 ), 1.0 ); }

DÜĞMEYE BASIN VE OLANLARI GÖRÜN


dilerseniz seri bi şekilde space'e basmayı deneyin

İLETİŞİM FORMU

<>
     
 
     
    SEÇTİKLERİMİZ    
 

HTML NEDİR?

JAVA SCRİPT NEDİR?

PHOTOSHOP NEDİR?

FACEBOOK İD BULMA

MSN İD BULMA

BEDAVA SİTE AÇMA

HİT ARTTIRMAK

CSS DERSLERİ

ÇALINAN MSN GERİ AL

SWİSH MAX 4 DERS

JQUERY NEDİR?

SİTENİ GOOGLEYE EKLE

 
 
   
MENÜ
 

ozandurmusonline

İletişim

E-mail adresin:
İsmin:
Başlık:
Mesajın:
Bugün 13777 ziyaretçi (26664 klik) kişi burdaydı!
   
       
     
         
     
  City Loss - Catlak Site55 - İlayda Oyunlar - Kodcudost - Eklenecek  
     
 

 

Copyright Tüm Haklar Saklıdır !

 
 
Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?
Ücretsiz kaydol