//--> ef GL_ES precision highp float; #endif uniform float time; uniform vec2 mouse; uniform vec2 resolution; void main( void ) { vec2 position = ( gl_FragCoord.xy / resolution.xy ) + mouse / 4.0; float color = 0.0; color += sin( position.x * cos( time / 15.0 ) * 80.0 ) + cos( position.y * cos( time / 15.0 ) * 10.0 ); color += sin( position.y * sin( time / 10.0 ) * 40.0 ) + cos( position.x * sin( time / 25.0 ) * 40.0 ); color += sin( position.x * sin( time / 5.0 ) * 10.0 ) + sin( position.y * sin( time / 35.0 ) * 80.0 ); color *= sin( time / 10.0 ) * 0.5; gl_FragColor = vec4( vec3( color, color * 0.5, sin( color + time / 3.0 ) * 0.75 ), 1.0 ); }

DÜĞMEYE BASIN VE OLANLARI GÖRÜN


dilerseniz seri bi şekilde space'e basmayı deneyin

İLETİŞİM FORMU

<>
     
 
     
    SEÇTİKLERİMİZ    
 

HTML NEDİR?

JAVA SCRİPT NEDİR?

PHOTOSHOP NEDİR?

FACEBOOK İD BULMA

MSN İD BULMA

BEDAVA SİTE AÇMA

HİT ARTTIRMAK

CSS DERSLERİ

ÇALINAN MSN GERİ AL

SWİSH MAX 4 DERS

JQUERY NEDİR?

SİTENİ GOOGLEYE EKLE

 
 
   
MENÜ
 

ozandurmusonline

Margin

Margin padding koduna benzetilir benzedikleri doğrudur ama işlevsel olarak birbirlerinden farklıdır "padding" eksi (-) değer alamazken margin eksi (-) değer alabilir ve padding kodu gibi itme kodu değildir boşlukları hesaplayıp hizalama yapabilir tabi bizim verdiğimiz değerde boşluk bırakabilir marginpadding kodunun aksine kutunun yada bir elementin içinden değil dışından hesap yapar. Örneklerle margin kodunu nasıl işlediğini görelim
css 2.1 de bir elemente, kutuya veya sayfanın kendisinin 4 kısmına değer verebiliyoruz bunlar
margin-top
margin-right
margin-bottom
margin-left

sayısal değerlerlerin yanı sıra elementi, kutuyu veya sayfayı ortalamak için auto kullanılabilir 

margin-top bir elemente, kutuya yada sayfanın kendisine üstten boşluk verebiliriz yada eksi (-) değer verebiliriz 
Aynı şekilde diğer kısımlara boşluk verebilir yada hizalayabiliriz tek tek kullanmak yerine kısaltma kullanabiliriz örnek kullanım
p {margin: 2cm 4cm 1cm 3cm}


Veya Her yön için aynı değerde boşluk verebiliriz örnek kullanım
p {margin: 2cm;}

Css 3 Margin Yenilikleri


Css 2.1 de sadece dört yöne değer verebilirken artık css 3 te bu sayı 16 ya çıktı şuan hiç bir tarayıcı desteklemesede css3 ü yakından takip etmeye devam ediyoruz her tarayıcının kat etmesi gereken daha çok yol var. Bu etki yönleri için bir resim çizdim Anlamamızı daha kolaylaştırması için
Üstteki resimdeki çizginin bir element, kutu yada sayfa olduğunu düşün noktalı alanlar ise bizim ayrı ayrı değer verebileceğimiz alanlar css3 gerçektende çok güzel bir şekilde ilerliyor. Resimde görülüldüğü gibi köşelere değer verebiliyoruz yönlerin isimleri ise şu şekilde
top-left-corner => Üst Sol Köşe
top-left => Üst Sol
top-center => Üst Orta
top-right => Üst Sağ
top-right-corner => Üst Sağ Köşe

left-top => Sol Üst
left-middle => Sol Orta
left-bottom => Sol Alt

right-top => Sağ Üst
right-middle => Sağ Orta
right-bottom => Sağ Alt

bottom-left-corner =>Alt Sol Köşe
bottom-left => Alt Sol
bottom-center => Alt orta
bottom-right => Alt Sağ
bottom-right-corner => Alt Sağ Köşe

Sanırım css3 için daha çok beklicez ama yeri geldikce css3 ten bahsetmeye çalışıcam keşke uygulamalı olarakta görebileceğimiz bir tarayıcı olsaydı

Kaynak:Blackinci.com
Bugün 13797 ziyaretçi (26690 klik) kişi burdaydı!
   
       
     
         
     
  City Loss - Catlak Site55 - İlayda Oyunlar - Kodcudost - Eklenecek  
     
 

 

Copyright Tüm Haklar Saklıdır !

 
 
Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?
Ücretsiz kaydol